Saturday, March 1, 2014

Lutowy Glossybox zza oceanu

To taki mój mały eksperyment, bo zazwyczaj staram sie nie kupować kosmetyków w ciemno, ale dużo słyszałam właśnie o Glossybox, no więc czemu nie? Cena nie jest jakaś powalająca na ziemię, a zawsze to okazja spróbować coś, do czego sama bym nie dotarła. Tutejszy Glossybox kosztuje $21, a niespodzianki lubię, zwłaszcza kosmetykowe :) 
Ok, do dzieła! Oto zawartość pudełeczka:
1. Anatomicals Puffy The Eye Bag Slayer Wake Up Under Eye Patches
2. Lauren B. Beauty Nail Couture in City of Angels
3. Ole Henriksen Truth Serum Collagen Booster
4. Pureology Serious Color Care Colour Fanatic Multi-Tasking Hair Beautifier fo Color-Treated Hair
5. Sumita Beauty Kala Color Intense Pencil
Teraz pozostało mi tylko to wszystko przetestować :)


2 comments:

  1. W moim niemieckim GlossyBox również były płatki pod oczy z Atomicals. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A wypróbowałaś już? Bo ja jeszcze do swoich się nie dobrałam :) Pozdrawiam również :)

      Delete