Friday, December 6, 2013

Bakłażanowe paznokcie

Nie wiem jak u Was, ale u mnie pogoda w ogóle nie zachęca do jakiejkolwiek aktywności, zwłaszcza umysłowej :) Jedyne o czym marzę to zapakować się w kocyk z kubkiem kawy i włączyć jakiś odmóżdżający film lub serial. Czasami jednak zaglądam w swoje zapasy kosmetyczne i wynajduję rzeczy, o których zapomniałam, bo kupiłam je wieki temu, ehhh, może czas się w końcu zorganizować :D Jakiś czas temu stworzyłam coś dzięki OPI i Wet&Wild, mam nadzieję, ze się Wam spodoba. Uważam, że kolor fioletowy, czy bakłażanowy w tym wypadku w połączeniu z brokatowym nadaje się idealnie na święta. Tutaj użyłam Nicole by OPI Here We Kome A-Karoling i Wet&Wild Sparked. Coś prostego i niezbyt skomplikowanego, bo raczej zdolności i cierpliwości do zdobienia paznokci nie posiadam :)


1 comment: