Thursday, November 21, 2013

Świątecznie :D

W zasadzie to do Świąt jeszcze kawałek czasu, ale robiąc sobie paznokcie pomyślałam, że będzie idealny na Święta. Nie wiem czemu to była moja pierwsza myśl, ale chyba właśnie w okresie poprzedzającym Boże Narodzenie każdy kolor nabiera innego znaczenia i w zasadzie zawsze kojarzy się z bombkami na choinkę :) Tak samo z lakierami Essie, które nabyłam. Essie Geranium, boska czerwień momentami wpadająca w pomarańcz ( to był jeden z bardziej udanych zakupów) oraz Essie Set In Stones, czyli bezbarwny lakier z mnóstwem zatopionych w nim srebrnych drobinek, większych i mniejszych. Uważam, że razem prezentują się cudownie :) Geranium wystarczy jedna warstwa, żeby pokryć płytkę, ja dałam dwie, aby kolor był bardziej soczysty.


No comments:

Post a Comment