Wednesday, November 27, 2013

Fluid rozświetlający i eliminujący przebarwienia Lumiere De Vie

Na ten fluid od dawna miałam ochotę, w końcu udało mi się spełnić moją zachciankę. Sama mam przebarwienia od słońca, które doprowadzają mnie do szału, a poza tym lubię wspomagać się czymś mocniejszym, żeby twarz wyglądała na zdrową i wypoczętą, nawet bez makijażu. Fluid nakładam na oczyszczoną twarz, zostawiam na skórze do całkowitego wniknięcia, czyli około 30 minut i dopiero wtedy nakładam krem. Jakie jest działanie? Używam od tygodnia i póki co zauważyłam, że skóa jest bardziej rozświetlona, ale nie wiem czy działa na przebarwienia, bo ciągle są :/ Może po prostu trzeba dać kosmetykowi więcej czasu :) Produkt jest bardzo wydajny, bo malutka ilość starcza na pokrycie całej twarzy więc mam nadzieję, że starczy na długo. Cena to $60 także należy do tych ze średniej półki :) 


No comments:

Post a Comment