Saturday, November 9, 2013

Cukierkowo

Ten lakier mam już od naprawdę długiego czasu, ale dopiero teraz nałożyłam go na paznokcie. Zdecydowałam, że nie będę niepotrzebnie rozpoczynać nowego opakowania na zniszczonych akrylem paznokciach. Mowa o piasku OPI Pussy Galore z serii Bond Girl. Typowy cukierkowy róż z mnóstwem mieniących się różowych drobinek :D Nie będzie każdemu odpowiadał, nawet ja uważam go za lalkowy, typowy dla Barbie, ale mimo wszystko lubię :D W ogóle zdecydowałam, że nie będę tej jesieni chować się za szarościami i brązami tylko właśnie wszystko będzie kolorowe :) Od makijażu po ubranie :) Wracając do lakieru - pełne krycie po dwóch wartwach, schnie dość szybko, zmywa się średnio (w końcu to piasek), ale szczególnych problemów nie robi. A jak się utrzymuje? No cóż, nie wiem czy moja opinia się liczy, bo paznokcie nadal nie wróciły do pełnego zdrowia, ale lakier wytrzymał dwa dni. Podejrzewam, że pociągnąłby do tygodnia na zdrowych paznokciach, a może i dłużej :) 


1 comment:

  1. Ja wlasnie maluje pazury na rozowo i na zloto!!
    Uwielbiam takie cukierkowe kolory!!!

    ReplyDelete