Thursday, October 24, 2013

Motives Boxed Beauty

W tą sobotę zbliża się termin mojego eventu, mam na nim przedstawić zaproszonym gościom markę Motives. Jako że potrzebowałam więcej produktów, wczoraj przyszła do mnie paczuszka :) A w niej parę ciekawych rzeczy - paletka, którą zaraz Wam przedstawię, paletka do brwi, serum wygładzające pod makijaż, Mochatonix i sok aloesowy z truskawą i kiwi. Wróćmy jednak do paletki. W środku jest 6 cieni, róż i bronzer plus dwa maleńkie aplikatory. W marce zakochałam się nie tylko dlatego, że ją reprezentuję, ale choćby dlatego, że kosmetyki są naprawdę wysokiej jakości i przewyższają o niebo większość znanych firm. Cienie są naprawdę świetnie napigmentowane i zostają na swoim miejscu przez wiele godzin, nawet po 14 godzinach mój makijaż jest nietknięty, cień nie zbiera się w zagłębieniach, jak to zazwyczaj miało miejsce z innymi. Długo juz polowałam na tą paletkę, ba, na cienie przede wszystkim :) Paletka jest wykonana z grubego, czarnego platiku. W środku również znajduje się duże lusterko. No i przede wszystkim cena - $29.95, która w tym przypadku jest śmiesznie niska :) To będzie tyle na dzisiaj, przede mną jeszcze mnóstwo pracy związanej z pokazem, denerwuję się niesamowicie. Życzcie szczęścia :)


Zapraszam, wysyłkę produktów do Polski obsługuje angielski oddział Motives

No comments:

Post a Comment