Monday, August 12, 2013

Super CHI

Jakiś czas temu szukałam dobrej suszarki do włosów, a wiadomo, że suszarka suszarce nierówna :) Wybrałam sie więc się TJ MAXX, żeby sprawdzić czy coś ciekawego się znajdzie. Początkowo złapałam się za sprzęt firmy Revlon - dobra firma, świetna cena, bo tylko 25$ za suszarkę. No i tak sobie chodziłam, oglądałm, aż w oczy wpadło mi różowe cudo od CHI. Trochę obawiałam się spojrzeć na cenę, bo wiadomo, że ich produkty do najtańszych niestety nie należą. W sumie nie dużo się pomyliłam, ale i tak było warto. Zapłaciłam 70$ za suszarkę, której normalna cena wynosi 120 - 150$. Dodatkowo w pudełku była butelka jedwabiu do włosów tej samej firmy - gratis. I nie mówię o maleńkiej buteleczce - próbeczce tylko o naprawdę sporej butli jedwabiu, która normalnie kosztuje około 25$ (6 fl. oz. 177 ml). Także podwójne zadowolenie :) Dodam jeszcze, że suszarka posiada dwie końcówki - "nosek" do stylizacji na szczotce i dyfuzor. Jestem niesamowicie pozytywnie zaskoczona działaniem tych dwóch rzeczy. Włosy są gładkie, idealnie ułożone, mięciutkie - no po prostu takie, jak po wyjściu od fryzjera. Całym sercem polecam Wam jedno i drugie.


Produkty, których użyłam:
Suszarka CHI Pro Low EMF
Jedwab do włosów CHI Silk Infusion

3 comments:

  1. ale fajna ta suszarka :) bardzo mi sie podoba

    ReplyDelete
  2. No to zrobilas interes :P Ja uwielbiam takie biznesy :D Pozdrawiam serdecznie:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zawsze jak mam trochę czasu to staram się tam zaglądać, zawsze jakieś fajne okazje się trafią :)

      Delete